Monday 21 September 2015

TUALA WANITA LEXEE

Teks dan Foto: Noryani Ab Hamid








Setiap bulan bagi kaum hawa pasti kawan baik datang menjengah. Tak tahu nak pilih tuala wanita yang mana betul tak?
.
Saya mencadangkan tuala wanita LEXEE. Kenapa LEXEE?. Sejak diperkenalkan oleh Kak Long saya (tak ingat tahun bila) saya terus terpikat dengan tuala wanita LEXEE. Ianya nipis, berbau wangi seperti bunga melur, tidak mudah bocor, senang dibasuh dan sudah pastinya selesa dan sesuai dengan kulit saya yang sensitif ini.
.
Untuk pengaliran tenat biasanya saya menggunaka LEXEE BIRU (RM18.00 @ 8 Keping) Biasanya saya gunakan pada waktu malam sahaja. Rekabentuknya yang panjang pasti kawan-kawan tak perlu risau akan kebocorannya.
.
Untuk pengaliran biasa pula saya menggunakan LEXEE PINK (RM18.00 @ 10 Keping ). Ianya nipis dan memudahkan pergerakkan saya yang aktif di sepanjang hari.
.
Dengan Lexee aktiviti membasuh tuala wanita juga sangat mudah. Hanya koyakkan sedikit di kedua-dua hujung tuala wanita dan dijiruskan air. In sha Allah pasti bersih, tiada lagi keraguan.
.
Bagi pengaliran pada hari ke 5-7 saya akan menggunakan panty liner ( RM 20 @ 30 keping). ianya seperti tidak memakai panty liner kerana nipis dan yang pastinya amat selesa apabila memakainya.
.
Selepas waktu bersih saya akan check tahap kesihatan miss v saya dengan sampel kit test yang diberikan secara percuma. Mudahkan.
.
Dengan LEXEE saya tidak akan memilih tuala wanita yang lain.
.
Ingin mencuba@ Berminat ingin mencuba boleh whatsapp saya ya.
Yaniz Hamid 019.729.06.23

.
#yanizhamidonlineshoppe
#yanizhamidlexee
#yanizhamiddropshiplexee
#tidakperluragulagi

No comments:

Post a Comment