Thursday 17 March 2016

TIPS UNTUK IBU BERPANTANG BERSAMA PRODUK JSD

TIPS UNTUK IBU BERPANTANG BERSAMA PRODUK JSD

1. Cuci faraj dengan FW iaitu pencuci berubat jsd setiap kali mandi atau buang air kecil sebab khasiatnya yang bertindak melindungi luka dari jangkitan kuman & menyembuhkan luka dengan lebih cepat, banyak lagi khasiat FW JSD, selain itu merawat keputihan, mencerahkan kembali miss v, melembabkan, juga sangat cooling & bersih sepanjang hari.
2. Ketika mandi gunakan APS yang bertindak untuk slimming, juga sangat berubat untuk scrub sel kulit mati, melembabkan kulit, menghaluskan kulit, juga mencerahkan.. apa yang best sabun ni juga menghilangkan gatal² & cerahkan pelipat², contohnye dicelah ketiak, di samping memang berkesan untuk shapekan balik bentuk badan.
3. Lap kering² kemudian sapu MASKER V untuk effect cepat keringkan luka & cantumkan luka seperti asal, antara kelebihan MASKER V adalah mencerahkan & meremajakan kembali fizikal miss v, juga menghilangkan kegatalan & rasa tak selesa seperti becak, dengan pemakaian MASKER V, miss v akan lebih selesa & kering.
4. Selain itu, 2 items diatas juga boleh dibuat seperti tangas untuk 2 minggu pertama permulaan berpantang.
5. Untuk kesembuhan luka luar & dalam, makan JJC dengan dos tertentu, dengan khasiat 43 jenis herba terpilih ini, JJC bertindak mempercepatkan proses penyembuhan luka rahim & luka jahitan, selain itu khasiat herba JJC juga merawat rahim dengan cepat, JJC juga berkhasiat membanyakkan air susu, menaikkan seri wajah ibu, menghaluskan kulit, mengetatkan otot faraj, dan membantu ibu² menurunkan berat dengan cepat, antara khasiatnya, JJC juga mampu mengeluarkan darah² kotor yang melekat di dinding rahim, juga mengecutkan rahim yang kembang, JJC mengecutkan urat & memanaskan badan ibu yang sedang berpantang untuk mengelak berlaku bentan ketika berpantang.. dan JJC mampu mengeluarkan darah bantal & darah bayam yang disebabkan musabab bersalin.
6. Last sekali sapu MDHL di sekitar atas ari² & kawasan berlemak, nak cepat pakai bengkung atau wrapping, kesan macam bersauna tau, apa yang best lotion ni bukan sekadar lotion, lotion berubat untuk hilangkan lenguh, buncit, panaskan urat, atasi kembung & angin, kejang kaki & sejuk urat.. yang terbaik lotion ni boleh kurangkan inci & shapekan perut gelebeh kembali macam anak dara.

No comments:

Post a Comment