Thursday 1 October 2015

PEWANGI PAKAIAN

Teks & Foto; Noryani Ab Hamid

Alhamdullilah, akhirnya siap juga saya mengedit testimoni DESECRET PEWANGI PAKAIAN yang saya mula jual bermula bulan Jun 2015. Walaupun saya hanya agent dropship dan keuntungan setiap botol yang di antara RM 1.50-RM 4.00 tetapi saya berpuas hati. Rezeki Allah yang bagi. 

Saya bermula dengan saranan kak long pada ketika itu saya ingin mencari duit poket tambahan. Kak long yang modalkan semuanya. Terima kasih kak long. Kadang kala pembayaran kos pos yang tinggi menyebabkan saya patah semangat. Tetapi saya teruskan juga. Alhamdullilah saya berjaya menjual dalam lebih kurang 100 botol sehingga sekarang.

Bermula dengan membuat pages Yaniz Hamid De Secret Pewangi Pakaian pada 7.6.2015 saya terus sahaja menjual dan  share kebaikan produk yang telah menerima 'Feedback' yang memberangsangkan.

Desecret Pewangi pakaian ini:
  • Lebih harum
  • Lebih wangi
  • Lebih menyegarkan
  • Lebih jimat
  • Lebih tahan lama
  • Kandungan 250 ml
  • Satu pewangi sahaja
  • Harga RM 16.50
Saya sangat suka sembur Desecret Pewangi Pakaian @ Pewangi Fabrik ini setelah siap berkemas. Saya akan sembur di karpet, sofa, langsir, selimut, katil dan bantal.




Saya juga meletakkan sebotol Desecret Pewangi Pakaian @ Pewangi Fabrik di dalam kereta, supaya apabila masuk kedalam kereta akan berbau harum. Minda pun tenang sahaja, baulah rasa seronok sahaja pemanduan.



Kepada kawan-kawan yang mempunyai anak kecil wajib ada Desecret Pewangi Pakaian @ Pewangi Fabrik ya. Kerana apabila baby muntah ke, baby terkencing di tilam ke kawan-kawan boleh spray Desecret Pewangi Pakaian @ Pewangi Fabrik  supaya bau dapat dihilangkan.

Musim jerebu ini baju yang sudah dibasuh selalunya akan berbau asap, untuk memudahkan kerja dan menyelamatkan keadaan semasa lipat baju atau semasa 'iron' baju boleh lah sembur Desecret Pewangi Pakaian @ Pewangi Fabrik. In Sha Allah wangi.






Balik kerja stress, penat, lepak jadi untuk mengurangkan stress boleh jugak sembur pada pakaian juga. In Sha Allah suami dan anak pun suka.

 


Ada juga kaum adam suka akan Desecret Pewangi Pakaian @ Pewangi Fabrik, entry tersebut akan saya cerita pada lain masa ya. Sudah pastinya hanya di Yaniz Hamid online Shoppe.

No comments:

Post a Comment