Wednesday 2 September 2015

Jamu Susuk Dara

Teks : Noryani Binti Ab Hamid

Assalamualaikum semua, Hari ini saya nak bercerita tentang Jamu Susuk Dara. Macamana saya boleh sertai Bisness Online Jamu susuk Dara.

Awal tahun 2012, penuh wall saya mengenai Jamu Susuk Dara. Saya pun mengkaji, mencari dan menelaah apa itu Jamu Susuk Dara. Masa itu tak terfikir lagi nak buat Bisness Online.

Produk pertama  saya pun cuba  "Feminin Wash" dari Jamu Susuk Dara. Memula pakai, best jugak Feminin wash ni, detik hati saya. Kenapa? Kerana selepas guna rasa bahagian Miss V "cool". Rasa nyaman dan sejuk. Masalah keputihan, gatal-gatal, bau in sha allah hilang. Anda mesti cuba untuk rasai kehebatannya.

Produk kedua saya guna adalah Jamu Jalinan Cinta dari Jamu Susuk Dara. Alhamdullilah serasi dengan saya. Memula makan memang rasa panas, tapi saya banyak minum air. Lama-lama saya sudah biasa. serasi lah tu. Yang paling BEST tiap-tiap bulan kawan baik saya lancar. Saya suka. Masalah senggugut atau "PMS" in sha allah hampir tiada. Kadang-kadang tak perasan pun kawan baik dah datang. Masalah resdung saya pun alhamdullilah berkurang. Jerawat? In Sha Allah hampir berkurang. Kerana apa? Kerana saya mengamalkan Jamu Jalinan Cinta dari Jamu Susuk Dara.

Produk ketiga saya guna sabun MBSS. Apa tu MBSS? MBSS ialah Magic Body Slim Soap. Saya terpaku dengan kewangian sabun tersebut. Lain dari yang lain, yang bestnya tak perlu lagi nak beli lulur. Semua dalam satu sabun tersebut. Bau badan?. Tiada lagi. Parut? In Sha Allah akan pudar. Tapi tak lah sekali dua pakai terus hilang kan. Ambil masa juga.

Produk keempat saya guna Bedak Seri Cahaya. Apa yang istimewanya Bedak Seri Cahaya dari Jamu Susuk Dara? Banyak sangat kelebihannya. Salah satu darinya ialah seminggu sekali pasti saya buat ala-ala masker. Jerawat? Baru tumbuh jer tempek Bedak Seri Cahaya. In Sha Allah akan kecut.

Banyak lagi kelebihan produk Jamu Susuk Dara, In Sha Allah saya akan kongsikan di lain kali ya.

Ingin Menjana Kewangan Dengan Jamu Susuk Dara?
Boleh hubungi saya ya.


No comments:

Post a Comment