Monday 14 September 2015

AKU, DIA & REZEKI

Teks, Foto & Sumber : Aku, Dia & Rezeki

AKU, DIA & REZEKI
.
Apa yang best Buku ini?
_____________
Ketawa Lega
---------------------
.
:
Kesian seorang pakcik tua. Tercari-cari lubang tiket. Pakcik tua itu meminta bantuan saya. Saya kata kepadanya, "Pakcik, parking motor memang tak ada tiket". Si pakcik tua terus ketawa mengekek-ngekek.
.
:
_____________
Makanan Ibu
---------------------
.
:
"Sewaktu ibumu mengandungkan kamu, kamu akan makan apa sahaja yang ibumu makan. Tetapi hari ini, adakah ibumu makan apa yang kamu makan?"
.
:
Hadirin tertunduk tanda insaf. Saya juga tidak terkecuali.
.
:
Judul Buku:
Aku, Dia & Rezeki
.
:
Penulis:
Mohamad Feroz Mohammad Zaini
@ Abang Long
.
:
Penerbit:
Legacy Publishing
.
:
http://noryaniabhamid.blogspot.com
.
:
Whatsapp | Telegram
019.729.06.23
:
‪#‎akudiadanrezeki‬
‪#‎bukurezeki‬
‪#‎bukubisnes‬
‪#‎bukumotivasi‬
‪#‎penjualdadihmenulisbuku‬
‪#‎abanglong‬
‪#‎legacypublishing‬
‪#‎onlinebookstore‬
‪#‎kedaibukuonline‬
‪#‎reviewbuku‬

No comments:

Post a Comment