Monday 28 September 2015

AKU & HERBARIUM

Teks & Foto: Noryani Ab Hamid

Semua wanita inginkan kecantikan asli, inginkan wajah yang putih dan mulus, tanpa cacat cela bekas jerawat. Begitu juga dengan saya. Kini saya sedang ke arah itu. Lagipula dengan umur yang semakin berumur ini saya  memerlukan sumber kolagen yang dapat membantu aku untuk kelihatan cantik yang asli.

Setiap pagi sebelum ke pejabat saya akan minum segelas Herbarium Kolagen dari Jamu Susuk Dara. Rasanya yang sangat sedap, rasa berry. Biasa saya akan sediakan dengan air suhu bilik dan sesudu Herbarium.

Penyediaan minuman #Herbarium Kolagen dari Jamu Susuk Dara


Kacau sekejap supaya serasi di dalam cawan tersebut. Jom minum Bismillah
Alhamdullilah. Rasanya yang sangat memukau dan sedap

Hanya RM 78.00 sebotol dan mampu milik. In Sha Allah akan dapat juga kelebihan lain. Apa kelebihan itu? In Sha Allah pembuangan setiap pagi akan lancar, mencantikkan kulit dari dalam, peratusan pemutihan yang tinggi, merawat jerawat, mengurangkan berat badan & anti kedut.





Kini #Kolagen Herbarium U White dari Jamu Susuk Dara  berwajah baru


Jom sahut cabaran untuk berwajah gebu dan gebas selama 7 hari



 #sayajualjsd
#sayaminumherbarium
#sayanakcantik
#wajahgebu


No comments:

Post a Comment