Wednesday 9 September 2015

Susah cari tuala wanita yang sesuai dan selesa?

Teks: Noryani Ab Hamid
Foto: Koleksi Peribadi

Susah cari tuala wanita yang sesuai dan selesa?
.
Sebelum tu. sy nak kenalkan diri dulu..
Hai sy Yaniz Hamid, saya adalah dropship untuk Tuala Wanita Lexee yang membantu para wanita memilih tuala wanita yang tepat dan selesa mengikut si pemakai.
.
Tahukah dear,
Akibat salah memilih tuala wanita, kita akan rasa tak selesa, seperti cepat tembus, tidak terletak dengan sempurna, ok ke tidak tuala wanita ini, ada expired date ke tidak? Selamat digunakan atau tidak? seterusnya akan mengakibatkan kanser ke? Akibat daripada ketidakprihatian kita untuk memilih tuala wanita yang selamat untuk kita. Lagi satu masalah kita apabila membasuh tuala wanita..pasti sukar kan jika basuh tidak bersih...Betul Tak?
.
Saya juga dulu pun sama macam you jugak, banyak beli tuala wanita, tapi still lagi rasa tak sesuai dan selesa. banyak habis duit hanya beli tuala wanita. ;)
.
Lagi satu, penting untuk kita pilih tuala wanita yang sesuai, sebab kita pakai tuala wanita pada hari-hari tertentu sahajakan? Jadi, kita mesti nak berada dalam keadaan selesa kan? bukannya rasa gatal-gatal, rasa nak betulkan pad kan dan sebagainya...maluu laa kalau orang perasan kita duk garu-garu dan betulkan  hehhehe, sensitif koot..hehe
.
Sini saya  cadangkan sis cuba Tuala wanita Lexee, Kenapa?
.
mai yaniz habaq kat you all semua .
.
1-Mampu merawat hampir semua masalah utama wanita, seperti mencegah kanser, membuang toksik, anti bakteria, fungus, buang bau, mencegah buasir, jangkitan kuman, senggugut, keputihan malah boleh digunapakai untuk wanita atau ibu-ibu yang sedang dalam pantang ya.
.
2.Kuasa penyerapan yang tinggi iaitu sehingga 27 kali ganda daripada biasa dan mampu bertahan selama 12 jam, malah bagi sesiapa yang selalu bocor tu, jangan risau apabila menggunakan LEXEE. Di jamin anda boleh aktif sepanjang hari. Malah ianya juga menjimatkan penggunaan 1 @ 2 keping sehari.
.
3.LEXEE menggunakan Kapas asli 100%  dan istimewanya di bahagian tengah-tengahnya terdapat ion negatif yang berfungsi untuk menyerap lebih hebat dari tuala wanita biasa.
.
4. Yang penting Tuala Wanita Lexee mempunyai “expired date” jadi anda tidak perlu risau.
.

.
5.Malah Tuala Wanita Lexee juga berbau harum seperti bunga melor digabungkan pula dengan Nano Infra Red, Ion-ion Negatid, Pudina, Minyak Kayu Putuh, Aktinolite dan juga Hydroxycamphase. Sungguh menyegarkan tak percaya? Meh cuba.
.
6.Dengan Lexee mudah sahaja cara untuk membasuh, hanya koyakkan sedikit di kedua2 hujung pad kemudian hanya lalukan air. Dah siap. Mudahkan.
.
Banyak lagi sebenarnya yaniz nak cerita, Tapi cukup dulu untuk you all faham manfaat utama Tuala Wanita Lexee ni. Sebab yaniza tahu, penting untuk menjaga keselesaan dan kebersihan semasa kita datang bulan, tu kan aset kita..so, kena la jaga betul-betul kann..hehe
.
Yaniz suggest sis cuba dulu, tak rugi mencuba. lagipun yaniz rekemen produk ni, sebab dah guna dan setia memakai setiap bulan malah ramai yang guna dan dapat testimoni berpuas hati..
.
"best la yaniz pakai tuala wanita you jual ni, selesa sangat, nanti i nak order lagi..hehe" - arfah,
.
Harga
.
RM18.00 Pad Biru Untuk Aliran Tenat ada 8 keping
RM18.00 Pad Pink Untuk Aliran biasa ada 10 keping
RM20.00 Pantyliner Hijau untuk kegunaan seharian ada 30 keping
=======================
cara tempahan mudah je dear,
=======================

Klik di sini untuk tempahan http://noryaniabhamid.blogspot.my/ (@ FB Yaniz Hamid Lexee
atau whatsapp "LEXEE" ke 019.729.06.23

No comments:

Post a Comment