Sunday 20 September 2015

Bertukarlah Kepada Lexee





TUALA WANITA LEXEE




  •  LEXEE diperkenalkan khusus untuk kaum hawa yang sejak kebelakangan ini sedar dan prihatin berkenaan peningkatan gangguan ginekologi (sakit puan) dan kekurangan amalan kebersihan dikalangan kaum wanita. Walaupun hanya di dalam bentuk “pantiliner” dan tuala wanita, LEXEE telah dibentuk dengan prihatin dan mengandungi kombinasi penyelidikan teknologi canggih dan bahan-bahan herbal tardisional. LEXEE memberi perlindungan dan penjagaan kepada wanita daripada ketidakselesaan semasa haid hingga kepada menangani pelbagai gangguan ginekologi ringan tersebut dan amalan kebersihan. Gangguan-gangguan ringan tersebut boleh mengakibatkan masalah yang lebih besar dan terbukti LEXEE mampu mengatasinya. LEXEE dari segi kelebihan, memang banyak dan ianya bukan sahaja hanya tertumpu dari segi fungsinya sebagai tuala wanita sahaja, akan tetapi ianya berfungsi sama seperti “doktor sakit puan” kepada kaum hawa.









8 FUNGSI LAPISAN LEXEE


·         LAPISAN PERTAMA


  •   Permukaan kapas yang halus lembut dengan fungsi penyerapan cecair yang unik meningkatkan kadar penyerapan dengan 3x ganda lebih cepat dan juga dapat mengelakkan kebocoran pada bahagian sisi ataupun bahagian belakang. Kerekaan ini juga dapat mengekalkan kesegaran dan keselesaan pada bahagian permukaan


·         LAPISAN KE 2


  •    Kandungan ramuan agen biologi akan membebaskan molekul oksigen yang aktif apabila bertemu dengan air dan darah. Fungsi ramuan ini dapat menghilangkan bau serta membasmi bakteria. Penyerapan oksigen aktif ke dalam tisu vagina dapat mengawal sistem endokrin, meningkatkan peredaran darah serta kadar metabolisme.


·         LAPISAN KE 3

  •    Polimer penyerap cecair dbalut 360 darjah dengan kertas airlaid yang mempunyai keblehan menghalang pembiakan bakteria, anti-kelembapan serta memberi perlindungan daripada habuk.

·         LAPISAN KE 4

    
  •    Teknologi polimer penyerap yang lutsinar dari Jepun berpaksikan kuasa penguncian air yang tinggi. Polimer ini bercirikan kriteria mesra alam, keterlarutan air yang sepenuh serta keselarasan pH badan membolehkan ia selamat digunakan tanpa kesan sampingan. Penyerapan cecair adalah 10x ganda lebih berkesan daripada tuala wanita ekonomi.

·         LAPISAN KE 5


  •  Lapisan cepat-serap yang unik serta eksklusif memberi perlindungan yang lebih hebat dan menyeluruh daripada kebocoran pada bahagian sisi.


·         LAPISAN KE 6

  •   Polimer penyerap cecair dibalut 360 darjah dengan kertas airlaid yang mempunyai kebolehan menghalang pembiakan bakteria, anti-lembap serta perlindungan daripada habuk.


·         LAPISAN KE 7


  •   Lapisan bawah yang lembut selesa dengan ciri peredaran udara yang baik. Peredaran udara yang baik dari lapisan pertama ke lapisan ke 7 membolehkan oksigen aktif berfungsi dengan lebih giat lagi pada permukaan kulit.



·         LAPISAN KE 8

  •    Direka mengikut lekuk tubuh wanita untuk keselesaan tambahan. Pelekat jalur bersumberkan gam makanan yang tidak bertoksid serta tiada kesan sampingan.

Meskipun Pad Lexee mempunyai 8 Lapisan, tapi ia lebih nipis berbanding pad yang lain, terasa sangat selesa bila dipakai dan mudah dilekat.



TEKNOLOGI TERKINI & HERBA TRADISIONAL
Teknologi canggih LEXEE mengabungkan
1.      Nano Infared Jauh ( Cahaya Kuasa )
·  Kuasa Magnetik yang dihasilkan daripada getaran serentak molekul-molekul mikro yangmenghasilkan kesan menyahjangkit, mengelakkan bau, mengaktifkan sel-sel, mengalakkan peredaran darah & kadar metabolisme, mengimbangkan asid dalam badan, mencegah penyakit uterus & ovari serta mengurangkan kesakitan semasa haid. Infared ini juga mengeluarkan sejenis haba semulajadi yang membantu untuk mengembangkan saluran darah semasa haid, proses ini dapat membantu mencairkan ketulan darah yang biasanya ketulan-ketulan darah ini akan menyebabkan saluran darah  di uterus tersumbat dimana kesannya ialah senggugut, sakit pinggang dan sebagainya. Haba yang dihasilkan oleh infared ini akan diserap dalam herba-herba yang terkandung untuk mencairkan darah yang berketul dan tersumbat, mencuci saluran darah dengan perjalanan haid yang lancar.





2.      Ion-Ion Negatif
·  Ion-ion negatif adalah kuasa yang diperlukan oleh badan manusia untuk fungsi penapisan darah, menyelaraskan sistem otonomi, mengaktifkan sel-sel dan meningkatkan daya tahan badan. Ia juga berfungsi sebagai mengitar semula oksigen di dalam darah dan keseluruhan anggota badan. Oleh itu ia dapat meningkatkan kesegaran, nyaman, tenang dan selesa ketika haid.
PENERAPAN HERBA TRADISIONAL MENGGABUNGKAN

3.      Pudina
· Menyegarkan, menghilang kesakitan dan kegatalan serta ketidakselesaan, menyahjangkit, menghilangkan bau, melancarkan haid & peedaran darah serta mengurangkan radang dan bengkak.

4.      Bunga Melor
·         Menyegarkan, menteramkan emosi & kesakitan semasa haid serta menghapuskan bau yang kurang menyenangkan.

5.      Minyak Kayu Putih ( Eucalyptus Oil)
·         Penyahjangkit & merawat jangkitan vagina (vaginitis) dengan membunuh bakteria “Trichomonas Vaginalis”.

6.      Aktinolit (Actinolite)
·         Meningkatkan fungsi sistem pembiakan wanita.

7.      Hydroxycamphane
·         Menyegarkan, mengurangkan radang dan kesakitan yang bersifat antiseptik, melancarkan peredaran darah, mengatasi masalah sakit perut dan ketidakseimbangan hormon


KIT VAGINA TEST








Alat test ini digunakan untuk memeriksa tahap kesihatan vagina anda (sekali pakai). Alat ini sangat mudah & sangat murah dibandingkan dengan kita perlu ke klinik untuk berjumpa dengan doktor dan berfungsi untuk mengetahui / Mendeteksi kondisi organ kewanitaan apakah dalam keadaan sihat, sedikit radang, atau mengalami radang yang parah. Memungkinkan kita untuk memeriksa kesihatan organ intim wanita.
Buat para wanita tidak perlu mahal-mahal pergi ke klinik untuk berjumpa dengan doktor untuk pap smear test yang sekali test perlu  mengeluarkan banyak duit. Alat test kesihatan vagima LEXEE ini sangat mudah cara penggunannya. Iaitu :-
1.      Cotton swab
2.      Paper strip
3.      Penanda level tahap kesihatan vagina
Caranya ialah ambil cotton swab lalu calitkan cecair di daerah kewanitaan, lalu sapukan kepada paper strip kemudian lihat warnanya berubah menjadi apa? Dan padankan kepada penanda “colour contrastive form” untuk mengetahui tahap manakah keadaan kesihatan vagina anda.

*Tak perlu lagi bersusah payah berbaris untuk dapatkan ujian Pap Smear kerana dalam setiap bungkus LEXEE telah disertakan Kit Test untuk pemeriksaan tahap kesihatan vagina anda.



TAMAT TEMPOH



Di setiap pembungkusan Lexee terdapat tarikh tamat tempoh bagi semua jenis tuala wanita dan pantyliner. Ini memudahkan pengguna untuk memastikan tuala wanita tersebut adalah yang berkualiti.

PEMBUNGKUSAN YANG DIYAKINI




Di yakini setiap pembungkusan hanyalah yang terbaik dan di seal dan tiada udara langsung.




No comments:

Post a Comment