Tuesday 23 February 2016

PEWANGI SERBAGUNA

Aku pergi ke Air Hitam atas urusan kerja beberapa minggu yang lalu, setelah menyapa lebih kurang dengan rakan sekerja aku masuk ke bilik bos aku. Setelah selesai urusan kerja bos aku bertanya😊😊
.
Bos : Saya nak beli Pewangi serbaguna tu lagi. Anak saya masuk asrama, bila nak cepat dia spray je kat baju, wangi.

Aku : Heheehe dalam hati aku, alhamdullilah. Rezeki nak masuk lagi.
Oh, pewangi tu saya ada bawa Puan  kat dalam kereta. Puan nak berapa?

Bos : Satu sahaja

Aku : Ok puan, lantas aku pun menuju ke kereta. Selesai bermuamalat, pesan aku pada bos aku. Nanti beli lagi ya puan
 Bos : Ok
.
.
Itulah serba sedikit rententan tentang PEWANGI SERBAGUNA yang super awesome!!!!
.
Nak beli jom kita whatsapp
.
#PEWANGISERBAGUNA
#yanizhamidonlineshoppe
#yanizhamid2u
#TBA
#TBAJOHOR
#TBANIAGA2
#TBASAPPORT

No comments:

Post a Comment